Tonårsbestyr

2009-02-10 - 23:19:03

Jag har fått ett förkrympt tonårsbarn! Freja är inne i världens trots period. Världens humörsvängningar och grejer! Och jag som har såå bra tålamod, eller inte. Nattningen igår gick väl sisådär, en massa gap och skrik. Men tillslut så somna hon i mitt knä, lilla hjärtat! Vi hade även ett mindre bråk igår morse, kändes väl sådär kul att lämna henne på dagis efter det men som tur var blev vi vänner på vägen dit :)



 Jag hade planerat en liten överraskning till Tomas på alla hjärtans dag, men jag kunde verkligen inte hålla mig så jag berättade mina planer för honom idag :) Vi skall ut och äta i Trollhättan och efter det skall vi hem och ha myskväll med massa godis och film. Freja sover hos sin "mommo å moffa", så vi tar en helkväll bara för oss själva! Jag tror vi behöver detta båda två, lite egentid på tumanhand. Vi skall iallafall äta grekiskt, bokade bord igår. Skruttan firar vi med under dagen, vi har köpt ett litet mjukt lejon och så ska hon få ett kort och lite choklad.

Jag har beställt lite ny inredning till sovrummet, bäddöverkast, gardiner, mattor och lampor, det kommer bli såå snyggt! Passade även på att beställa lite nytt till Freja, hon börjar ju växa ur 92 nu, så det fick bli lite tröjor och byxor i strl 98, mammas stora tjej :)

Nu skall jag fortsätta med mitt arbete i svenskan.

Puss och hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0