Idag är det tisdag!

2009-02-17 - 12:07:11

Ja, och vad kan denna dag ha att ge? Jag skall iallafall sätta mig med mina skolarbete, så det inte blir som det brukar, att jag sitter och idiotpluggar dagen innan inlämning. Det kan vara skönt att ha lite framförhållning.

Jag funderar ibland på om det är någon som läser det jag skriver? Eller sitter jag här och skriver för mig själv? :) Ibland kan man ju drömma om hur det vore att vara en sån där jätte känd bloggerska, som Blondinbella eller Kissie, som har flera hundratusen läsare varje vecka. Det är ganska häftigt faktiskt, att man kan bli känd via en blogg.

Nåja, drömma kan man alltid göra! Jag är nöjd om jag ens har 2 läsare :)
Anyway, denna tisdag har nog trots allt inte så mycket att erbjuda känner jag, skall plocka undan lite här hemma. Gud vad jag hatar när det är stökigt, jag får ryck i hela kroppen. Inte för att någon annan skulle tycka att det är stökigt här hemma, men i mina pedantiska små ögon så ser det ut som ett bombnedslag bara om sängen inte är bäddad.



Jag längtar så tills jag är färdigutbildad. Ett riktigt jobb med en bra lön, gud vad jag längtar! Jag är så trött på att plugga, usch.

P u s s

Postat av: Linda S.

2009-02-17 - 23:02:00
URL: http://lindasundberg.blogg.se/
Postat av: Linda S.

Fick inte med kommentaren hehe.

Jag läser din blogg iaf :)

2009-02-17 - 23:02:32
Postat av: Linda

Hej!

Jag läser din blogg någon gång då och då!



Ha en härlig fredag!



mvh Linda

2009-02-20 - 13:20:54
URL: http://bosoho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0