Tips tips.

2009-02-03 - 01:32:00
Jag måste bara tipsa er om en underbar sida http://www.chique.se, där de bland annat säljer mitt absoluta favoritmärke Friis & Co, I reeally lööve it! Värt att ta sig en titt på kanske?

Jag har hittat en ny plånbok på chique, min gamla Friis & Co är något sliten, men jag har verkligen haft svårt för att hitta en likvärdig utbytare(!!). Hittade dock denna fina nu, för endast 249:-
Angel Wallet, Friis & Co

Och när man köper ny plånbok, ja då måste man ha en ny väska också!
 Coin Bag, Friis & Co

Tänk er att mysa runt hemma med dessa på fötterna? Hm, tåls att fundera lite på..
 De är sååå söta!!




Åh, ibland kan jag verkligen bli så ledsen och besviken, kommentarer som gör så ont, jag försöker inte att ta åt mig ibland men det känns som det inte spelar någon roll?.

Jaja, på onsdag funderar jag på att åka till IKEA och köpa vår nya sängstomme iallafall, det blir antagligen Malm i svartbrunt. Jag hade egentligen velat köpa en ny madrass också, men det får vänta! Det skall bli så oerhört roligt att göra om!

Jag håller på att vårstäda, tar det första steget, nämligen fönsterputsningen, började igår men eftersom vi har dubbelglas blir det 6 glas som skall putsas på ett fönster, och vi har ju en hel del. Det kommer ta sitt lilla tag. Jag gjorde iallafall hallfönstret idag, får ta resten imorgon. Jag har inte mycket ork alls känner jag, inte till någonting om jag får säga det själv. Jag är nog lite allmänt nere på alla vis, lite halvmagsjuk, trött, stressad och allmänt på dåligt humör. Tur att det är en ny dag imorgon!

Nu skall jag försöka få i mig lite smörgås, ta ett bad, hoppa i pjyamasen och krypa till kojs!

Puss, kram och godnatt
Postat av: Sandra

Jasså? personligen skulle jag aldrig ta på mig ett par ^^

2009-02-03 - 09:03:41
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0