Tillbaka

2009-02-24 - 19:38:22
Ja, nu har jag inte visat mig här på ett bra tag, det är nämligen så att vår kära dator har lagt av, IGEN, för 5 gången.
Denna gång fick min pappa åka in med den till elgiganten, det där med service är inte riktigt elgigantens grej alltså. Men nu så verkade de förstå, efter femte gången(!!!) att det inte är något mjukvarafel, utan något annat, congrats, verkligen.

Nu har vi allafall fått låna en dator av pappa, behöver verkligen ha en nu, har så sjukt mycket att göra i skolan. Tur att man har honom!

Annars har det varit fullt upp som vanligt, vi var och badade i fredags, suuperkul var det! Freja tycker det är så roligt! Sen så bakade jag och Freja bullar på lördag och på söndag åkte vi upp till Frändefors. Där gjorde Tomas och pappa upp en eld och vi grillade korv och fikade, så mysigt!

Idag hämtade jag Freja tidigare från dagis och så tog vi bussen in till Överby där vi mötte min mamma och gick på bokrean. Freja köpte sig Max Nalle alldeles själv! Hon har ju varit helt galen, så fort vi såg en buss påväg till dagis så ville hon "åka bussen". Så jag tänkte att hon skulle tycka det var skoj med en liten utflykt! Vilket hon tyckte :)

Sovrummet börjar bli färdigt, det är såå läckert!! Skall ta ett kort och visa :)

P u s s  o c h  k r a m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0