Hej

2009-02-24 - 23:50:16
Ja, just nu sitter man här och glor. Tomas och Jonty sitter och spelar xbox 360, jätte kul att sitta här själv i ett hörn med datorn i knät. Jag har iallafall gjort semlor (ja, vispat grädden iaf, resten har mamma gjort) som vi ätit. Jag känner mig verkligen allmänt seg och trög.

Imorgon skall jag åka och hämta trehjulingen som vi lagt undan åt Freja! Men det står verkligen helt still, vad skulle man kunna köpa mer till henne i två-års present?
 Den här skall vi hämta imorgon, Peak KOALA, rosa med dödskallar på!

Jag tänkte lägga in lite bilder från veckan som gått:

 Tretorn, Pamela, Frejas nya stövlar.
 Adidas, Superstar, Frejas nya tennisskor.
 Outfit: Jeans leggings, svart linne, allt från Gina Tricot och marinblå cardigan från Bubbleroom.se
 Mys i soffan med mamma!
 Mitt hjärtas allt!
 Kikar på de nya skorna!
 Mysigt efter badet!
 Såhär kul är det med fingerfärg som Frejisen fick av farbror Joakim
 Grilla korv
 Min lilla docka!
 Outfit måndag: Jeansleggings, GinaTricot, Vit lång skjorta, Jsfn, svart väst H&M.
 Såhär fin var Freja idag!
 Freja och dockan!
Postat av: Linda S.

Fina kläder ni har båda två :)

Vart hittade du trehjulingen förresten?

2009-02-27 - 23:58:08
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0