Ikea

2009-02-04 - 22:07:56
Idag var vi på IKEA, jag och Sandra. Men först så hade vi båda en riktig pissig morgon. Jag körde på en stor sten med fronten av bilen ( fråga mig inte, jag såg den inte), resultatet blev att höger dimljus blev totalkvaddat, en liten skada på fronten och lackskador. YES! Nu blir det bara till att ringa till brorsan på Volvo och höra vad reperation kostar.

På IKEA hittade jag en massa, som vanligt. Men fick försöka begränsa mig lite, IKEA finns ju kvar, hehe.
Det blev iallafall sängstommen Malm, sidosängborden köper jag senare, svart madrassöverdrag, en jätte söt matta till Freja, LUNS, en slags kombination där man kan hänga nycklar, skriva kom ihåg saker och lägga post exempelvis.

Imorgon skall jag iväg till Uddevalla och få mina naglar fixade, akrylnaglar blir det, ska bli så kul :) Blir ju så fräscht också, med en snygg lack över, gärna fransk manikyr! Ska bli roligt att träffa Camilla också, det blir inte så ofta längre i och med att hon bor i Tanum. Men jag har bestämt att i sommar skall jag åka till henne, och gå ut och festa en kväll kanske? Hade varit jätte roligt! Jag älskar kusten, och speciellt Grebbestad, Tanum ligger 5 minuter ifrån.

Ååh, jag längtar SÅ mycket tills sovrummet är klart, vill ut och shoppa lite inredning, men då får väl Tomas dårdimpen, min väska och plånbok kom idag nämligen, hihi.

Puss och kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0