Fredagen den 13.

2009-02-13 - 23:26:05

Jobbig dag med långa lektioner.
Stensomna när jag kom hem, mådde inte riktigt bra. Vaknade av att Madde och Tito var på besök med tillhörande fika! Freja höll på å lattja och ha sig, mammas bus!

Såhär roade vi oss häromdagen, med tvättkorgen.





Ja, annars har det väl inte hänt allt för mycket idag, Sandra jag och Jonny var på resturang och åt lunch, Koppargrillen, det var allt bra gött :)
Blev besviken när jag kom hem, för jag väntar på lite inredning till sovrummet, men det hade inte kommit, kommer på måndag. Underligt, den där extra summan för express frakt verkar inte ha så stor betydelse? Suck.
Kvällen kommer fortsätta vara lugn, vi skall väl snart gå och lägga oss, såvida det inte går någon bra film eller något på filmkanalerna, vilket jag betvivlar.

Imorgon skall vi ju ut och äta middag, vet egentligen inte om jag har så stor lust, allt som har hänt nu det senaste har gjort mig helt, jag vet inte.. orkeslös? Jag försöker fokusera, men klarar inte av det. Jag sitter på lektioner och får tårar i ögonen, får kämpa för att inte bryta ut i hejdlöst gråt. Jag drömmer konstiga drömmar och vaknar helt kallsvettig. Panik. Men det ger sig väl.

Detta är dagens outfit
 försök då att bortse från min fruktansvärt fula pose.
Vit skjorta - Josefssons
Svarta, halvblanka leggings - Lindex
Svart, brett skärp - Ellos.se
Sjal - Vero Moda
Uggs


Vet fortfarande inte vad jag skall ha på mig imorgon när vi ska ut, mysbyxor och någon urtvättat hoodtröja kanske? Känns nästan som det iallafall, fyfan. Jaja, får väl ställa mig och glo lite igarderoberna och se om jag hittar något!

P u s s  o c h  k r a m

Postat av: Sandra

Åh den skjortan kanske jag kan låna i morgon istället =)

2009-06-12 - 21:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0