Ny vecka

2009-02-16 - 22:40:30
Idag har jag hunnit med mycket. Ja, förutom att sitta med skolarbete då såklart. Jag och mamma var iväg och beställde blommor till begravningen på torsdag, kändes tungt. Riktigt tungt. Det känns som en sådan onödig sak, inte att beställa blommor, utan att han är död. Han hade hela sitt liv framför sig.

Jag ringde också ett viktigt samtal, ett samtal som förhoppningsvis kan förändra mitt liv, på sikt. Den 26 februari har jag ett möte iallafall, då får vi se vart det leder någonstans.

Hann även med att tvätta idag, gud vad skönt det är att få det gjort. Nu skall jag stryka och vika in det.

Fick även lite av min nya inredning till sovrummet, det börjar ta sig där inne, men är inte riktigt nöjd ännu.
Jag har beställt en 30*40 cm canvas tavla och en förstorning som jag skall hänga upp.
 Denna blir som canvas
 och denna blir som en förstorning

Skall hänga upp dem på en av kortsidorna i sovrummet, skall ha en slags kollagevägg hade jag tänkt mig!

Nej, nu får jag återgå till lite vikande av tvätten, jätte kul :)

P u s s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0