Kvällen..

2009-02-11 - 19:10:09
Hellu bloggen!

Jag sitter och gör lite uppgifter i svenska kursen som jag har efter mig, skönt när det är gjort! Håller med en recension av novellen "Spegeln" av Anton Tjechov.

Frejabuset springer redan runt i pjyamas, men hon skall inte sova riktigt ännu, lite kvällsmat, avtvättning och tandborstning först! :) Freja stökar förövrigt ner här hemma just nu, det ligger papper, filtar och köksredskap i hela vardagsrummet, kul! Vi har haft en riktig mysdag hela familjen idag! Jag lagade mat, köttgryta med curry och banan och Freja och hennes pappa var ute i snön och körde radiobil! Nu har vi bara tagit det lugnt, Tomas diskar och Freja varvar som sagt nedstökning med tv-tittande, Playhouse Disney är allt en bra kanal!

Ikväll skall Tomas natta Freja, så jag ska åka och köpa lite godis för att sedan bara ligga i soffan och slappa resten av kvällen. Det skall bli hur skönt som helst!

Det blev lite shopping idag, köpte en urläcker jacka på rea från http://www.bubbleroom.se
 
Jag köpte även en grå, skitsnygg klänning och en mörkblå kofta.

Snart kommer Sandra, vi skall åka till Kenny och spela Nintendo wii, det blev lite ändrade planer under tiden kan skrev detta blogginlägg :)

Nu skall jag göra mig i ordning!

PUSS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0