Måndag

2009-02-09 - 12:00:16

Hej!
Idag är det skola, 12.30-15.30, skall ha samhälls lektion. Det skall bli jätte skoj, för vi har en sådan himla rolig lärare. Han är verkligen helcool :D

Jag håller på och gör mig i ordning, har precis dushat håret, rengjort och smörjt in ansiktet. Jag har köpt en ny foundation, i.d makeup, det är en mineral foundation och den är verkligen SUPER BRA!! Kan varmt rekomendera denna produkt. Det verkade nämligen som jag inte tålde min tidigare foundation från make up store, men denna känns knappt att man har på sig!

Igår var jag och Freja hos Linus i Frändefors en sväng så de fick leka lite! Freja åkte rutchskana och hade jätte skoj, sen så åt vi lite bullar och drack saft! Det var mysigt!

Nej, nu får jag skynda mig iväg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0