Even so..

2009-02-15 - 20:35:49

Gårdagen var supermysig! Vi kom ganska tidigt i säng, men vi sov ändå till klockan 12(!!!!), jösses säger jag!
Då var det bara att traska upp och städa undan lite för att sedan åka till mamma och pappa. Freja satt och åt när vi kom, hon blev så glad när hon såg oss :) Vi åt lite god middag där och sedan åkte vi hem.

Nu på måndag börjar min lektionsfria vecka, men har 1000 saker att göra från skolan. Uppgifter, fördjupningsarbeten mm. Men på Fredag skall vi åka och bada hela familjen, Tomas är ju ledig på fredagar så då får Freja stanna hemma från dagis, kan nog tänka mig att hon är hemma någon mer dag i veckan. På lördag skall vi på kalas hos Frejas kompis Casper, han fyller 2 år, och snart fyller ju lilla gosetrollet själv 2 år, skall bli så roligt :)
Vi har iallafall tänkt köpa en trehjuling till henne, jag ville ju först köpa cresents trehjuling men nu har jag verkligen fastnat för peaks. Vi skall även köpa en rutschbana, som hon kan både kan ha inne och ute, perfekt till sommaren och sätta den i poolen :) Jag vet inte riktigt vad vi skall köpa mer, kanske några Max-böcker, hon älskar verkligen dem!
Vi skall ha kalas också, ett för släkt och ett för kompisar. Skall nog sätta mig ner och planera lite tror jag :)


P u s s  o c h  k r a m


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0