Alla Hjärtans Dag!

2009-02-14 - 23:13:50
Hej!

Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig dag  med mycket romantik och kärlek ;) Det har iallafall jag!
Vi har varit och ätit, är så sjukt mätt. Jag mår nästan illa alltså. Men mysigt var det! Vi hade så sjukt roligt, satt och fjanta oss!

Freja är hos sin mormor och morfar. Just det ja, vi satte ju in en Alla Hjärtans Dag hälsning åt dem i lokaltidningen idag, de blev glada :) Jag och Tomas satte in en åt Freja också! Såhär blev den vi skickade in åt mamma och pappa :)
 

Vi var där uppe förut, åkte pulka och grillade korv, roligt! Det har varit så otroligt fint väder, vore skam om man satt inne och missade detta! Det är ju så viktigt att man kommer ut också, frisk luft och solljus gör verkligen under för en trött och irriterad mamma :) Innan vi åkte dit så hade vi lite familjemys här hemma, Freja fick sitt Alla Hjärtans Dag lejon och ett kort från oss :) Jag var även iväg och veckohandlade.

Jahapp, såhär såg jag idag, när vi skulle ut på middag!




Vit body -  Gina Tricot
Svart kjol - Vero Moda
Jeans Väst - Vero Moda
Trenchcoat - Jsfn
Skor - Skogiganten

Och här ligger vi och myser (jäser)


Nepp, nu blir det sängen!

P u s s  o c h  k r a m  p å  A l l a  H j ä r t a n s  D a g !
Postat av: Sandra

att hon är :D

2009-02-15 - 00:25:57
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0