Vem behöver en rubrik?

2009-12-30 - 21:56:19
OJ vad jag är trött! Sicken tur att man är långledig nu då! Härligt värre.
Imorgon är det nyårsafton. Jag, Tomas, Freja, Sara och Mattias skall äta middag här hemma och bara ha det mys, kika lite på raketer och skåla i Pommac! :D Vi får se om lill-skruttan orkar vara uppe ända till klockan tolv, så länge har hon aldrig varit uppe innan, haha.

Jag och Sara åkte iväg till MAXI förut och handlade mat inför morgondagen, det blir fläskfilé med hasselbackspotatis, mums! Inte den bästa dagen att åka iväg och handla, men men, så äre :D

När jag kom hem så gjorde jag och Tomas iordning lite varm choklad och smörgåsar som vi suttit och smaskat på framför tvn en stund. Men nu känner jag mig helt färdig så det blir sängen alldeles strax för min del. Först skall jag hoppa in i duschen.

Godnatt på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0