Tillbaka till verkligheten!

2009-12-29 - 22:18:15
Då var julen över, over, finito och verkligheten är tillbaka.
I Söndags var jag och min systerdotter på mellandagsrean. H e r r e g u d , vad folk det var!
Jag hittade en söt tröja inne på Gina Tricot, köpte ny hudlotion och även en vit ögonpenna. Jag hittade också en ursöt balettklänning till Freja inne på H&M. Tea köpte två par tröjor och ett par jeansleggings.

Igår fick jag den nya H&M katalogen. Själva innehållet i klädkatalogen var väl inte mycket att hänga i granen, MEN, H&M Home katalogen var helt uunderbar! Deras kampanj, Home Spring 2010 var uunderbaar!! En kollektion man blir glad av! Det är härliga kontraster, ljuvligt lätt sommarsött, djuriskt, svart och vitt, stilrent.. Det finns något för alla smaker!  


Behöver jag säga att jag är totalt inlove i det djurmönstrade! WOW!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0