..och godmorgon!

2009-12-06 - 11:36:38
Nu vaknade jag! Eller ja, jag vaknade av ren automatik klockan tjugo i sju imorse också :D Så jag passade på att gå ut en sväng med Snuckepucken och sen gick jag och la mig, somnade om så gott!
Nu känner jag mig helt utvilad och redo att ta tag i dagens utmaningar, haha

Idag skall vi som jag skrev igår försöka få upp vår utomhusbelysning, vi får väl se hur detta går. Jag tänkte också försöka ta lite kort på Freja som jag skall använda till årets julkort! Men vi får se hur mycket hon är med på detta, tänkte även få med Snuckis i ett hörn, så jag antar att Sara får komma hit och agera foto-assistent.

Jaja, jag skall försöka få väckt min sömntuta till karl här hemma också!

Vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0