Min 10 i topp lista. Hotties.

2009-12-22 - 00:47:55

Min lista över jordens snyggaste män (ja men givetvis är Tomas alltid min nummer 1, men ah, ni fattar=)

1. Marilyn Manson - Min tonårskärlek 

 
 2. Derek Vinyard(Edward Norton) - Han är så otroligt sexig i denna roll.
3. Til Lindermann, Rammstein - Muskler, tysk och en awesome röst


 4. Dregen, Backyard Babies - En av Sveriges snyggaste män

 5. Ralf Gyllenhammar - Hottie som frontar Mustasch

  6. Sparky, Demented Are Go! - När han har sin utstyrsel :)
 7. Ian Stuart Donaldson - en numera avliden sångare.
 8. "Hando" i Romper Stomper -  Lätt Russel Crowes snyggaste roll!
 9. Mikael Persbrandt - Läckerbit
 10. Jocke Berg, Hardcore Superstars - Snygg göteborgare :D



Hm, har jag en grej för tatuerade skinheads kanske? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0