Julshopping!

2009-12-19 - 22:13:33
Hallå på er!

Idag åkte vi och lämnade Freja hos mormor och morfar där även hennes kusiner var idag. Sen begav vi oss till Överby för en dag med shopping. Till en början var det inte så farligt med folk, vi kunde sköta julklappsinhandlingen i någorlunda ro. Men, sen när vi gick till Maxi för att handla mat, bröt helvetet ut. Folk bara rusa fram överallt, kasta sig över julskinkan och prinskorvarna, sprang till clementinerna osv. Shit, vilken tuur att jag har ett sådant bra tålamod så att jag klarar av folk som knuffas och trängs. Inte.
Men, summan av kardemumman är att det gick bra. Nu har vi bara några klappar kvar att köpa och det kommer vi göra den 23.

Jag har precis blivit färdig med den hemmagjorda Snickersen och paketen är inslagna. Nu tänkte jag faktiskt skala lite räkor och sätta mig framför tvn en stund. Vet inte om jag kommer ha tålamod med det dock, då jag behöver plocka undan här hemma. Men det är ju faktiskt en morgondag också! Då skall vi även ut till skogarna i Fräsförs och hugga oss en gran :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0