Jag lever!

2009-12-14 - 17:33:21
Jodå, det har bara varit fullt upp, som vanligt :D

Helgen har varit bra. I lördags åkte vi till Kungsbacka och sov över hos Frejas farfar. Där var det fullt hus med alla syskonen Gould med respektive och barn, men mysigt var det! Vi åt en supergod middag. Lekte lite lekar, (julklappsleken bland annat:) och satt framför den öppna spisen och pratade allihopa.

På söndag så fick jag och Tomas en härlig sovmorgon till klockan tio av Frejas älskade Bastej Kajin(faster Karin)
Men då kan jag meddela att Freja vaknade säkert 15 ggr fram tills klockan var halv fyra på morgonen, då ville hon upp, dock somnade hon om efter en timme och sov till strax innan åtta. Freja och hennes kusiner lussade lite för Farfar och sen åkte vi hem tidigt, vi skulle ju baka!
Väl hemma  packade vi upp våra saker och drog sedan igång ett storbak! Det var verkligen jätte mysigt, vi gjorde glögg och lyssnade på julskivor samtidigt som vi bakade pepparkakor och lussekatter!
Efter att Freja somnat var det dags för tvätt. Tomas hade bokat stora tvättstugan tidigare under dagen.. Enda tvättiden som fanns var 23-07, inte roligt att vara uppe halva natta. Men Tomas var snäll och lät mig lägga mig i tid, för idag skulle man upp kvart över sju igen :D

Nu har jag varit hemma i typ två timmar och middagen är strax klar, idag blir det en redd köttgryta med ris och herrgårdsgrönsaker till, mums.
Efter maten skall jag ta och stryka och vika in lite tvätt. Sen blir det pjyamas och kvällsmat för lill-tjejen.
När Freja somnat tänkte jag sätta mig med julkorten. Vi tog ju korten i fredags och sen satt jag på kvällen och redigera dem och idag åkte pappa till Expert och framkallade dem åt oss. Dem blev så himla fina! Så nu skall dem bara adresseras och skickas iväg :D

Nu är maten klar!
Jag kommer visa lite bilder från helgen senare..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0