Hurra!

2009-12-07 - 22:38:35
Idag är det måndag! Vad festligt va?
Eller kanske inte?

Idag har jag och Sara varit på djuraffärs runda. Först åkte vi till Frändefors, till en affär som heter Dog Collection. Där fanns det mycket roligt, bland annat söta stickade tröjor till små hundar. Dock har ju jag inte en liten hund, utan en hund som är 70 i mankhöjd, haha. Jag hittade ett Hansbo vintertäcke som som är fodrat och supermysigt.
Efter Frändefors åkte vi till Trollhättan och gick in på Fidos. Där fanns inte mycket alls, så vi åkte vidare till Överby och gick in på Zoo4You och Djur Magasinet. Vi passade på att kika lite i andra affärer också och så gick vi och hälsade på Janni inne på Specsavers.

Hämtade Freja på dagis och sen åkte vi hem och hade lite adventsmys. Vi hade ju aldrig det igår eftersom hon var hos mormor och morfar, så vi tog det idag istället.
Framåt kvällen kom min pappa och berättade en väldigt positiv sak. En sak som förhoppningsvis gör att Familjen Goulds ekonomi förbättras framöver...

Fick en inbjudan från dagis idag till Luciafirande på fredag, såå mysigt :) Freja har en alldeles egen luciakrona och lucialinne. Förra året gick det väl sådär, då kastade hon av sig sin luciakrona så den gick i två delar. Haha.
Jag tror mina föräldrar skulle komma och kika också :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0