Hemma igen!

2009-12-05 - 20:43:50
Nu är jag och Tomas tillbaka hemma igen. Freja stannade kvar uppe hos mormor och morfar. Hon tog en varm go dusch och sen satte hon sig i morfars knä i fåtöljen i tv-rummet och busade lite innan läggdags.

Tomteparaden var jätterolig! Massa tomtar och skojjiga ekipage. Jag träffade en hel del vänner och bekanta och det är ju alltid skoj! Freja tyckte det var superkul och sen köpte vi en helium ballong i form av en tomte till henne, Succé!! Efteråt åkte vi tillbaka till mormor och morfar där alla syskonen och syskonbarn var och käkade.

Nu sitter jag här, det blir alltid lite FÖR tyst när Freja sover hemifrån, det märks med en gång att hon inte är hemma! Men ikväll skall jag faktiskt försöka gå och lägga mig i någorlunda tid så att jag är ordentligt utvilad imorgon. Jag hade tänkt att vi skulle sätta upp vår utomhusbelysning då. Lite lättare att göra det när det är ljust ute än att stå och krångla med det nu i mörkret.

Nu är jag verkligen sjukt sjukt trött, jag skall ta en härligt fotbad och sätta på en ansiktsmask tror jag! Mm :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0