Hemma-ångest!

2009-12-21 - 13:38:24
Jag är sjuk, jättejätte sjuk. Med feber och snor. Jag har sån grym ångest över att jag var tvungen att stanna hemma idag. Jag får väl passa på att pyssla lite här hemma.

Freja är på dagis iallafall, hon har varit hemma i en vecka nu och det började märkas. Hon behöver dagis och springa av sig. Trots att man aktiverar henne mycket här hemma, går ut, leker, bakar och massa annat, så blir det ändå inte riktigt samma grej som på dagis.

När jag hämtat Freja på dagis idag åker vi upp till mamma och pappa i Frändefors. Idag kommer nämligen Tomten till berget och skall hämta alla barns önskelistor. Jag tänkte också skriva en lista där min enda önskan är att jag får bli frisk till jul. Haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0