Hej

2009-12-22 - 18:52:11
Nu har jag börjat må lite smått bättre. Och tur är väl det för imorgon är det fullt ös som gäller. Jag tänkte sätta mig lite senare, efter att Freja har somnat, och skriva upp vad som skall inhandlas imorgon. Den sista julmaten och dem sista julklapparna. Det är ju tänkt att jag skall köpa julklapp till Tomas imorgon, men vad tusan skall jag köpa? Det är SVÅRT att köpa till karlar, haha

Jag älskar att greja med blommor, binda buketter och göra olika grupper. Idag har jag gjort en vinterinspirerad julgrupp med vit hyacint och en jätte söt prydnadsfågel som jag har ställt i vardagsrummet. Jätte fint =)


Bilder kommer sen, datorn är seg. Kanske en julklapp? Ny dator?haha


Postat av: Emelie Sundström

Vet att Thomas gillar att spela? eller? Köpt nåt spel till honom, de uppskattar han säkert till tusen..

2009-12-22 - 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0