Gääsp!

2009-12-04 - 07:46:17

Godmorgon!
Tror ni jag blev besviken när jag glad i hågen hoppade ur sängen och kikade ut för att kolla på all snö som skulle ha kommit. DET FANNS INGEN SNÖ! Bara blask och regn :( Besvikelsen är total. Blä.

Jag är verkligen jätte trött idag, snuttan kom visserligen inte in och väckte mig förren tio över sju, men jag är trött för det! Jag är dum som inte lägger mig i tid på kvällen, för jag vet ju på ett ungefär när Freja vaknar på morgonen. Men jag fastnar så lätt i datorn eller tvn. Och det är skönt att bara vara, bara sitta raktuppochner och inte lyfta ett finger på ett par timmar, haha.

Nu tänkte jag börja utfodra alla djuren, sen skall jag göra frukost till mig och Freja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0