Frilla

2009-12-01 - 12:39:55

YES! Finally lite vinterväder ute! Kallt som satan var det imorse när jag och Frejisen cyklade till dagis. Vattenpölarna hade frusit till is och det låg frost på gräset! Det gör det fortfarande förresten, där solen inte når.
Lite jul och vinterkänsla får man allt tycker jag! :D

Igår kväll kom Sara förbi. Vi satt och tjöta tills klockan var säkert halv två tror jag, haha. Jag var inte pigg imorse! Men det är det värt <3

Jag vill verkligen klippa mig.. Mitt hår är en enda stor röra och jag har det aldrig nedsläppt eftersom det är slitet och fult. Jag funderar på att när ekonomin tillåter klippa mig som den berömda Beckham-frisyren.. Jag vill dock ha det liite längre därbak, fast ändå inte.. Åh, jobbigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0