Ett kort inlägg!

2009-12-03 - 22:40:56
Idag har jag varit med Sara på eftermiddagen. Vi åkte till Jörlanda och hämtade en hund.
En 1-årig dvärgpinscher tik. Jätte fin! :) Snuckis var med på vår lilla roadtrip. När vi kom hem följde Sara med in en sväng och när Freja kom från dagis blev hon jätte glad över att se Tant Sara! :)
Idag hade Freja fått ett paket på dagis, dem har en julkalender. Det var ett Bamsepussel, hon var mäkta stolt kan jag säga! Vi la oss vid sjutiden och efter att Freja somnat har jag trimmat Snuckis. Man rycker pälsen, vilket jag först tyckte var lite obehagligt, men nu har jag fått in det, så det går undan! Han är så snygg här hemma nu!

Jag skall strax gå och lägga mig. Imorgon har Frejas avdelning planeringsdag så hon kommer vara hemma.
Vi hade lite planer på att åka ut till Gardesanna och gå en promenad med Sara och hundarna. Vi får se hur vädret är, för nu slaskar det ute..

Nu blir det duschen!

Postat av: Sara

Jag älskar dig mest i Världen Pauline, då förstår inte hur mycket du betyder för mig!! <3

2009-12-04 - 12:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0