Tomteparad!

2009-12-05 - 11:39:02
Hej påer!

Tråkväder alabama ute, piss och skit tycker jag om detta. Sådetså!

I eftermiddag blir det alltså Tomteparad i Brålanda för vår del. Det skall bli superskoj! Min brorsdotter skall gå med i paraden i år, hon skall leda en liten shettis, så jag skall spana efter henne! :D Efter paraden blir det mat hemma hos mamma. Jag tror faktiskt att Freja skall sova där inatt också. Vi åker nog till morsan innan paraden också, så Snuckis kan springa av sig ordentligt! :D

Igårkväll var Sara här med Myscha. Vi kikade lite på Idol och kollade runt på internet efter ett sött vintertäcke till den lilla. Hon har ju strl 35, vår klumpedunsvovve har 75. Haha, en viss skillnad ja.
Myscha har hittat en annan kompis här hemma, vår katt Semlan. Jäklar vad dem håller på! Myscha springer iväg och Semlan efter. De tycker det är skitkul bägge två! Knäppa djur.

Nu har Freja precis ätit lunch så vi skall strax bege oss av till Frändefors!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0