Bäddmadrass!

2009-12-04 - 18:58:15
Det blev inte mycket alls av det vi planerat idag. Jag och Freja åkte till Jysk med min mamma. Där köpte vi en ny madrass och överdragsmadrass till Frejas säng. Eller, rättare sagt, min mamma köpte det åt henne.
Vi åkte en sväng till Tygladan också för att kika på lite tyg..

Här hemma har vi nu bara tagit det lugnt, ätit lite kvällsmat och nu har Freja just haft lite fredagsmys med chips! Vi köper en såndär liten minichips påse som finns för typ, 8 spänn. Skitbra! Hon skall snart hoppa i badet och sen är det dags för sängen! Det är premiären för den nya madrassen, jag tror den är bra faktiskt. Vi fick ju faktiskt hjälp av världens bästa Jysk-Anki :D

Lite senare kommer Sarahjärtat! Vi skall väl mysa lite framför tvn och snacka lite skit, sånt vi är bra på! Haha
Den lille tokvovven Micha är förmodligen med också, hon är såå söt! Helt bedårande och liten! Det är roligt med hundar, jag hade verkligen kunnat tänka mig att arbeta inom hundvärlden, starta ett hunddagis eller liknande. Men, det är nog ett helvetiskt jobb!

Imorgon är det tomteparaden i Brålanda. Jag har även tänkt att fota lite kort på Freja som jag skall ha och göra julkort av! Jag har ett tips till er som brukar göra egna! Fota och lägg in det kortet ni vill använda på datorn. Därefter finns det ett gäng "redigeringsprogram" på Internet(ni som inte har ett på datorn vill säga) Jag brukar använda mig av Picnik. Där finns ett gäng olika effekter och funktioner som gör att man kan skapa ett eget snyggt julkort. När du är klar, spara på datorn och gå in på Fujifilms hemsida, ladda upp och beställ hem så många kopior du vill ha, kostar väl 1,50 per foto. :)



Sandra                          Sara                            Moi!

Såhär vackra var vi i tisdags, lite för mycket chips kanske?

Postat av: Kenny

Haha, mycket vackert!

Sandra ser lite grann ut som Jabba the hut i star wars där med sitt överlägsna leende :P

2009-12-04 - 19:05:28
URL: http://brokenprophet.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha, dra åt helvette va läckert!

2009-12-04 - 19:42:28
Postat av: Anonym

Vilket bra tips med Picnik! :)

2009-12-06 - 19:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0