Snow

2009-12-22 - 23:50:14
Jösses, jag gick ut för att ta ett bloss(fyfan vad tacky det låter.. yäk) och seriöst, hur mycket snöar det inte?? Det har ju säkerligen kommit 1 och en halv decimeter, UNDERBART!! :D Jag hoppas bara det är snöröjt imorgon när vi skall ut i julrushen, haha

Nu sitter jag och väntar på att Tomas skall komma hem från jobbet. Han lär vara glad, det är ju hans sista jobbdag på ett par veckor :) Det behöver han, stackarn.

Det är sjukt att det faktiskt är julafton om två dagar, denna julen har jag verkligen längtat efter! Det skall bli så mysigt och underbart att bara vara vi, vår lilla familj på julafton. Inte behöva stressa runt utan bara vara hemma och mysa tillsammans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0