Hej 2/12

2009-12-02 - 13:29:16

Härligt, det kalla vädret verkar hålla i sig! Det är mycket bättre att det är såhär än att det pissregnar hela dagarna. Det är dock tur att vi har garage, inte roligt att skrapa rutorna varje morgon..

Igår vart det myskväll här hemma hos mig. Sara, Sandra och Linda var här och vi kikade som vanligt på Kanal5från klockan 20.00-23.30. Vi roade oss också med att ta inte så fullt så smickrande kort på varandra, fy fan vad vi skrattade. Magknip och tårarna rann, jösses.

Frejas dagiskort har kommit, dock verkar dem ha glömt att skicka med gruppbilden? Det är tydligen fler på Frejas avdelning som inte har fått den. Vi får väl ta och ringa Stjärnstudio och höra vad som händer. Freja var iallafall världens sötaste på kortet, som vanligt. Hennes pappa hade däremot inte satt i rosetthårspännena så bra, så dem hängde och slängde typ, haha.

På lördag är det den stora tomteparaden i Brålanda. Europas största tror jag tillochmed. Jag rekomenderar verkligen att ni som har möjlighet åker dit, för det är otroligt mysigt och roligt, framförallt för barnen att kika på alla tomtar och andra saker som finns i paraden. Klä er varmt!
Vi skall åka dit och efteråt åker vi hem till mamma och pappa. Där bjuds det på hemgjord pizza, varm choklad och lussebullar. MYSIGT! 

Jag tycker att veckorna går fort, det var inte längesedan det var sommar med bad och barfota som gällde!
Nu är det snart jul och nyår. Sedan ett nytt år! Ja jävlar! Hoppas att 2010 blir ett bra år!

Nu blir det lite fotoregn här i bloggen..





 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0