Hej mitt vinterland..

2009-12-17 - 22:04:43
Åh, det börjar verkligen bli julkänsla. Det är full snöstorm ute och man hör hur det viner i husknutarna, haha.
Imorgon är det fredag igen, det känns som veckorna bara flyger iväg. Snart är det nytt år och nya tag!
Jag ser fram emot det nya året. Ett helt år med nya möjligheter. Ut med det gamla och in med det nya! Härligt.

Vet ni vad jag skall börja göra? Sy egna kläder till Freja. Jag har verkligen varit sugen hur länge som helst att börja med något pyssligt.. Och jag som älskar kläder, detta passar ju perfekt. Idag finns det ju så mycket fina klädtyger, det är ju inte direkt mormorstyger längre. Jag behöver något att greja med på kvällarna känner jag.. Blir så rastlös.

Ikväll tänkte jag faktiskt lägga mig i tid, så nu skall jag borsta tänderna och lägga mig och läsa en stund innan lampan släcks :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0