Snor..

2009-12-15 - 21:58:18

Jag har blivit förkyld. För sisådär 711 gången i vinter. Jippekayjay! Lovley, reeally lovley.
Men, så äre.

Idag har jag varit och inventerat på lagret. Tillslut blev jag helt snurrig av alla siffror och rullar. Men det måste göras! Det är faktiskt ganska roligt, om inte annat så är det bra träning för mina mattekunskaper är inte riktigt.. bra? Hehe. Jag är verkligen riktigt kass på matte, räknar fortfarande på fingrarna när jag skall plussa ihop saker. Smartass  jag. Tur att det finns andra saker jag är bra på.

När jag kom hem gick vi ut hela familjen i snön. Vi tog fram en pulka ur förrådet och gick en promenix, det var SÅÅ mysigt. Jag ÄLSKAR ÄLSKAR snö. Min pappa kom förbi en sväng när vi var ute, så han gick med en sväng.
Jag fick lite förstorningar av foton på Freja. Så söte så min lilla docka!

Funderar på om det kanske skall bli av att åka till Julmarknaden på Liseberg i helgen, det hade varit jäkla mysigt faktiskt. Jag har varit där ett par gånger för några år sedan och det är ju verkligen helt underbart! Jag tror att Freja hade uppskattat det väldigt mycket.

Nu blir det en varm dusch, sen tänkte jag bädda ner mig i sängen och läsa lite innan jag somnar. Jag fick låna en pocketbok av Pia( Frejas låtsasfarmor) som jag verkligen har fastnat i, "När Lucy Sullivan skulle gifta sig". En typisk chicklitt!




Postat av: Anonym

När Lucy Sullivan skulle gifta sig giv som tv serie för några år sedan

2009-12-15 - 23:36:58
Postat av: Madde

Ja..med mig är det väl mest som förut. Ingen bättring, inga framsteg om man ser till hälsan. Men men.. Skönt i vlket fall att slippa undra hur man ska ha råd, ett tag framöver.



Ja, men absolut! Skulle vara jättekul att ses, vi kan väl höras när det inte är fullt upp längre och se då när det funkar?



Ha det fint, hela familjen! Krya på dig, att du alltid ska behöva åka på en massa skit. Jobbigt.

2009-12-16 - 19:22:03
URL: http://filurar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0