It's a hard knock life..

2009-12-10 - 23:00:06
Fyfasen, idag har jag slitit som ett djur, har varit på lagret hela dan. MEN, det har varit så roligt! Härliga människor runt omkring!
Hämtade upp Freja från dagis och åkte hem och en liten stund senare kom Tant Sara och vi började med maten. Det blev som sagt tortillas idag, jättegott. Men jäklar vad mätt jag blev.
Freja älskar sin Tant Sara och jag kan se framför mig hur deras relation kommer se ut när Freja blir äldre.

Efter maten tog jag fram Frejas luciakrona och lucialinne och vad tror ni? Givetvis är lucialinnet för LITET! Jag har inte haft en tanke på att hon skulle ha växt ur den. Som tur är har ju min mamma flera stycken hemma som hon och pappa tar med sig imorgon när de kommer och skall kika på lussetåget på dagis! Mamma tar även med lingonris som vi binder i Frejas luciakrona. Och NATURLIGTVIS hade jag inga batterier till kronan heller, men tur är väl att man har underbara grannar :D Så Freja har övat lite här hemma. Vi har sjungit julsånger alla tre tillsammans. Jättemysigt.

Jag börjar känna mig lite smått stressad. Jag har varken hunnit att baka eller storstädat inför julen. Köket är visserligen färdigt, men alla andra rum då? Suck, hur lyckas folk hålla ihop allt. Och i helgen kommer det inte bli mycket gjort för på lördag förmiddag åker vi till Kungsbacka till Tomas pappa och hans fru. Tomas alla syskon med respektive och barn skall med. + Snuckis och Tomas systers hund Byron. Det är tur att hans pappa har ett STOORT hus så vi får plats, det är ju typ 12 personer. Haha 

Vi får se om jag hinner baka imorgon kväll när jag kommer hem.
Nu blir det sängen för min del om jag skall komma upp imorgon.. Jag somnade ju inne hos Freja förut när jag nattade henne, så det lär ju dröja innan jag somnar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0