Dan före doppardan!

2009-12-23 - 18:44:24
Hej på er!
Nu är det inte många timmar kvar tills julafton! Gud vad jag längtar :D
Skinkan står i ugnen och jag håller på att förbereder smeten till laxrullarna! Men jag blev lagom förbannad för när jag skulle börja göra i ordning köttbullar och öppnade nötfärsen som går ut om två dagar och håller på att spy för att det luktar ruttet och surt och den var brungrå på undersidan. Tack MAXI, ett kilo nötfärs åt helvete. Det är säkert en sån förpackning dem har märkt om, skulle inte förvåna mig, snikna as.
Så nu blir det till att rulla köttbullar imorgon istället då min kära mor kommer förbi med lite köttfärs!

Tomas och jag var ute på Överby idag och handlade allt det där sista. Hittade faktiskt julklapp till Tomas också, haha. Vaaad kan det vaaaraa? En av dem är iallafall ganska.. uppenbar ;)
Men, fyfan vad folk det var. Och helt galna var dem också för den delen, sprang fram med stirrig blick och ryckte och raffsade i varenda hylla. Jag är så glad att denna dag är över, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0