Dan före dan före dopparedan

2009-12-22 - 11:52:37
Ojoj, nu börjar det dra ihop sig! Snart Julafton!

Jag är hemma idag också, tyvärr. Febern har gått ner, men jag är fortfarande ur gängorna.. Dessvärre måste jag åka till Kvantum och köpa lite kattsand sedan..

Annars blir det det vanliga, gå och pyssla lite här hemma, fixa och dona lite. Tomas jobbar kväll. Men, han gör bara denna kvällen sen går han på sin julledighet som är ända till 11 Januari! Imorgon skall vi åka ut och handla det sista av maten och julklapparna. Sen skall vi hem och fixa granen som vi har huggt uppe hos morsan och farsan, laga köttbullar och julskinka, slå in resten av paketen, fixa lite julgodis(ha ha, vi har redan ätit upp Snickersen jag gjorde i lördags)

Nu skall jag äta lite lunch tänkte jag och knapra lite alvedon..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0