Grilltajm!

2009-04-06 - 21:06:01

Nu sitter jag här och försöker få till ett CV och framförallt, få till mitt personliga brev. Jag skall söka en tjänst på Ur&Penn i Uddevalla på Torp! Det är alltid svårt att få till det bra. Funderar på om man skall skicka med ett foto också kanske?

Jaja, anyway. Grillningen gick bra, lite brända korvar bara, men det överlever vi allt! Jätte härligt var det. Upptäckte däremot att jag måste tvätta en av altanväggarna vi har på baksidan, super skiten var den!

På lördag kommer Camilla och fixar mina naglar, skall bli härligt att bli ompysslad! Längtar tills hon skall börja breeza tånaglar, då är jag gärna testperson :)


Nu blir det cityakuten och fotbad :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0