YES!

2008-12-15 - 20:35:04
Weho, äntligen har jag skaffat mig en blogg!

Och säkra källor försäkrar om att bloggandet tillslut blir ett beroende! :)

Vi kan ju faktiskt ta och börja med en liten presentation av mig själv, så ni läsare(om jag nu får några) har en liten aning om vem jag är!

Jag heter Pauline K. Gould ( K:et står för Karlsson, mitt mindre "snygga" efternamn")
Är tjugotvå stadiga år gammal och är gift med min brutalt sexiga skinnskalle. Vi har tillsammans en superskrutta, som föddes i Mars-07 och hon heter Freja Valkyria.

Vi bor i Vänersborg(ca 8 mil från götet), i ett litet område som heter Onsjö där vi delar våra kvadratmeter med katten Casper och ute på vår baksida huserar den lejonhuvade-dvärgväduren Sixten.

För tillfället studerar jag på Komvux, där jag läser diversé kurser för att höstterminen -09 läsa till Hälso och sjukvårdssekreterare. Plugga är mindre kul enligt mig.

Annars är jag en stooor shopoholic, jag älskar allt som har med kläder, skor, väskor, smink och heminredning att göra!
Jag gillar också att pyssla här hemma, med blommor i trädgården å att fixa å dona inne.

Tja, det var väl lite om mig..
... kanske skall tillägga att jag är ganska högljudd, sprallig, halvparanoid, vimsig, flummig, lättirriterad och framförallt en riktig jävla SKVALLERKÄÄRRING!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0