Bankdag.

2008-12-19 - 16:05:59
Idag har vi varit på banken och satt in lite pengar. Sedan åkte vi till Apoteket, när vi kommer ut så kommer världens snällaste lapplisa och lappar mig inte, trots att jag stod fel, väldigt fel, Han berättade bara vad som gällde och så sa han God Jul! :) Jag var även i skolan och lämnade lite julklappar till mina tre lärare jag har, de var mitt uppe i personal julbordet!

Nu har Frejisen kommit hem från dagis, hon hade visst varit riktigt grinig idag, hihi, hon ärver sin kära moders humör!
Jag håller på att pyssla å dona lite här hemma, känns som jag aldrig blir riktigt nöjd, har bytt julgardiner 3 gånger i hallen redan, men nu är jag allt nöjd!¨

Imorgon skall vi vara hundvakt åt Sasha, min bästa vänninas hund. Ska bli så mysigt, har saknat min gosevovving.
Vi skall också åka en sväng till Tomas syster Karin och fira hennes och hennes mans födelsedag, med smörgåstårta, vilket aldrig är fel. På Söndag åker vi till mamma och pappa och hugger ner en gran som vi skall ha här hemma, fast egentligen brukar vi faktiskt köpa våran, de har så himla fina granar nere vid hamnkrogen. Men Freja kan nog tycka det är lite mysigt att följa med ut och hugga ner vår alldeles egna gran!

Ikväll skall vi nog bara ta det lugnt, Tomas kompis Jonty kommer förmodligen hit en sväng som han brukar, haha.
Kanske blir det lite chips eller något, förhoppningsvis.

Puss och Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0