Skolan.

2008-12-16 - 11:16:46
Var iväg imorse och träffade studiehandledaren, bestämmde lite kurser och så som jag skall läsa nästa termin.
Är egentligen inte jätte peppad över att behöva plugga, men vill jag någonsin bli något så får jag nog sätta lite fart känner jag! Det kändes iallafall bra med de kurser jag valde.

Freja var för övrigt och klippte sig hos frisören igår, haha, det gick jätte bra, förutom att det blev tråkigt att sitta still efter ett tag men då får man improvisera lite. Hon blev jätte fin och det gjorde jätte gott för hennes hår.

Idag skall jag städa ur soptippen i bilen, för imorgon skall min historieklass åka till bohusmuseum och då har jag lovat att köra, så om vi ens skall komma in i bilen så får det bli en ordentlig rensning.

Nu skall jag hoppa in i duschen, börjar lektionen halv ett så jag får börja göra mig i ordning.

Puss och kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0