En riktigt jävla jobbig dag!

2008-12-17 - 23:28:59
Ja, med vissa undantag.

Det börjar med att jag inte kommer i säng fören vid 02 efter att ha suttit och pluggat som en dåre. Klockan halv fyra vaknar Freja och kommer in och säger "Mamma!! UPP" Jag halvsover och Tomas försöker natta om Freja i vår säng, känner då hur hon gosar in mig med sin snuttefilt och lägger sin docka på mig "Mamma trött" säger hon och sedan somnar jag om, goa unge :)

Kommer til skolan vid 8 tiden efter jag lämnat Freja på dagis, är helt slut i kroppen för Sandra har varit så snäll och smittat mig med sin äckliga förkylningsbaskilusker. Har ett kompletterings prov, kul. Har efter provet ett möte med min engelska b lärare som säger att hon måste sätta IG på mig i kursen för att jag har svårt med grammatiken, jaha tänkte jag, tack så mycket. Jag kan tillägga att jag fick VG på det senaste nationellaprovet vi gjorde för några veckor sedan.

Möter Kenny och vi åker till donken och äter lite, jag tröstäter och Kenny segeräter (svinet får VG i hela kursen, BARA för att han slickar rump :)) Köper med lite mat till Sandra så hon inte misströstar och sätter sig i ett hörn och surar och åker sedan tillbaka till skolan. Sen så åker vi till Bohusläns Museum och det var superkul! Så mysigt och intressant att gå runt och kika, sedan hade de en liten presentshop med massa fina saker, köpte en julklapp till mamma.

Uääh, jag mår verkligen inte bra, är så jäkla förkyld och ni skall verkligen veta hur det är att heta Pauline och vara riktigt förkyld. Imorgon blir det att lämna Frejisen på dagis för att sedan åka till engelska lektionen som just nu inte direkt känns jätte lockande att medvara på.

Nu skall jag gå och lägga mig.

..och det tog förresten 2 timmar att natta Freja idag, yeeey, bra dag.

Natti natt
Postat av: Sarah

Nu har jag hittat hit =P

2008-12-18 - 10:54:05
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0