SD

2010-09-20 - 13:39:14
Jag skulle nog stannat uppe igår och kollat färdigt på valvakan, för när jag vaknade imorse och kikade lite på nyheterna fattade jag ingenting och det var ett hallå utan dess like. Facebook är bombaderat med inlägg från folk som vansinniga och säger upp kontakten med folk som röstat på Sverigedemokraterna och alla är allmänt urförbannade. Men vilka vann då? Inte vann väl Sverigedemokraterna? För det är ju dem som får mest publicitet nu och det applåderar dem säkerligen för.. Jaja, nu orkar jag inte fundera mer på detta valet.

Sitter och äter lite tidig middag, ska snart åka till jobbet. Slutar halv 8 ikväll.
Har varit med min mamma idag på förmiddagen. Vi åkte och kollade på lite kläder och köpte ljung som min syster skall ha. Handlade lite på hemvägen så jag slipper göra det efter jobbet ikväll.


Ha en fortsatt härlig dag!


Postat av: Lollo

Håller med! Känns som det finns någon oskriven regel om att man MÅSTE skriva om SD i sin fb-status de närmsta dagarna :P

2010-09-20 - 14:36:18
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Madde

det är ju egentligen så att ingen vann. ingen har fått majoritet, och det är ju där sverigedemokraterna kommer in. vill ingen från de rödgröna hjälpa alliansen nu, så blir de tvungna att ta in SD. och jag tror inte de rödgröna viker sig.



fast det är ju ändå inte helt säkert det här resultatet. har alliansen inte lyckats komma överens med något parti om hur regeringsbildandet ska se ut, senaste den 5:e oktober, då blir det omval.



så klart att folk är upprörda, det är jag med.( fastän jag inte har någon facebook, haha ) hur sjutton kan vi få in ett främlingsfientligt parti i vår riksdag år 2010? det undrar jag. något är ju fel.

2010-09-20 - 18:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0