God Jul var det ja!

2010-12-30 - 18:01:42

Hej! God Jul och Gott Nytt År på er, allihopa. Det var ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen.
Jag ligger hemma och är rejält sjuk. Fick åka in till Vårdcentralen imorse för att jag inte kunde svälja och där konstaterades det snabbt att jag har åkt på halsfluss. Jag fick en rejäl penicillinkur insatt och jag handlade även upp halva apoteket på diverse preparat som underlättar, nässpray, Kanjang, smärtlindrade halstabletter med mera.

Vår jul har varit underbar. Vi har bara tagit det lugnt, ätit gott och haft det mysigt. Bara lugn och ro, precis som vi vill ha det! Tomten kom och hade med sig en massa fina julklappar till Freja.
Tomten hade även med sig paket till mamma :-) Ett jättefint halsband, med ett silverhjärta med kvarts och ett svart lädersnöre och även ett presentkort på 90 minuters lyxansiktsbehandling! Tror ni jag blev glad eller? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0