Onsdagar gillar vi!

2010-05-26 - 07:40:22
Visst verkar det som om solen håller i sig? Det är ju strålande solsken ute nu! Men än är det tidigt att ropa hej! Mycket kan hända under dagen.
Freja stannar hemma från dagis idag. Hon vaknade flera gånger i natt och hade ont i ögonen. Jag tänkte åka iväg och köpa lite ögonsalva och nässpray lite senare. Men nu verkar hon inte direkt störas av det. Sitter och käkar äggsmörgås och oboy framför tvn, det får man göra när man är sjuk ;-)

Tomas ligger och sover, han jobbar kväll denna vecka så han kommer inte hem förren tolv-tiden på nätterna.
Jag tycker han är så duktig. Kämpar och sliter på jobbet. Han förtjänar en stor PUSS tycker jag (från mig såklart!)
Den 6 Juni har vi varit gifta i 4 år. Herregud, det går FORT! Känns som det vore igår vi träffades där inne på Micro Bildelar ;-) Där det sa Klick! :) Kärlek vid första ögonkastet finns det? JA, det kan vi vara ett levande exempel på.

Nu tänkte jag ringa dagis och anmäla Freja sjuk och sen göra henne sällskap framför tvn tror jag. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0