5 Saker du inte visste om mig?

2010-05-10 - 21:55:15

Tydligen fick jag och Sandra samma snilleblixt till blogginlägg :)


1. Jag lider av tvångstankar. Dock har jag på egen hand lyckats att minska dem.

2. Jag har en grym fobi för "baciller" och bakterier.

3. När jag var 16 år blev jag påkörd av ett tåg. Två brutna ben i armbågen som krävde en operation där man satte in skruvar för att få benen på plats, en bruten ankel, ett blåmärke från ryggen ner till vaden och ett stort sår i pannan blev resultatet. Jag har änglavakt!

4. Jag är fullständigt livrädd för ormar.

5. Jag kan inte somna innan jag har kissat. Oavsett om jag behöver det eller inte :P 

Postat av: Sandra

Påkörd av ett tåg. Å herregud!

2010-05-10 - 22:38:53
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Miffot malinowski

Den är sjuk den med kisseriet för att kunna sova, känner änna igen den jäveln ;-P

2010-07-26 - 13:21:40
URL: http://hm.reptor.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0