Maken är hemma.

2010-06-06 - 19:51:39
Nu är Tomas äntligen hemma, som vi har saknat honom!
Vi kom precis hem från Sara, vi har vart och ätit god mat men vi fick åka ganska snabbt igen för Freja var inte alls på humör. Gnällde och gnydde. Jag misstänker att hon har feber för hon kändes riktigt varm i pannan. Skall ta tempen på henne här nu innan vi lägger oss.
Jag skall bädda rent i sängarna här hemma och slänga in en tvätt med lakan som skall hängas upp ute! Finns det något skönare än att krypa ner i en renbäddad säng? :-)

Jag tror att jag skall ringa till vårdcentralen imorgon, jag mår inte bra. Ont i nacken och huvudet. Trött och lättirriterad och jag har fått en rejäl hosta. Blir lite orolig för borrellia? Men vad jag vet har jag inte haft någon fästing, men man vet aldrig, vi har ju trots allt en miljon djur här hemma och de drar ju in all möjlig skit. *Usch*

Hörs senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0