Jag.Orkar.Inte.Längre

2010-01-27 - 21:21:18
Jag vill slita av mig allt mitt hår. Jag vill öppna bröstkorgen och dra ut all den panik som samlas där inne varje gång det blir såhär. Allt skrik, allt trots och sätta sig på tvären. Ingenting är bra. Skrik i evigheter. Tyst. Skrik igen. "Nej, jag vill inte!!!." "Nej" Tvärtemot allting. Ett evigt trilskande, lockande, mutande. Inget hjälper.
Ingen förstår. Ingen vill förstå.

Kan man ta semester från sitt liv ett tag?

Postat av: Emma-Lou

Men usch, så jobbigt att känna så... Hoppas det blir bättre snart!



Ser förresten i din blogg att du gillar bloggtävlingar?! :) Jag har en pågående tävling i min blogg, där du kan vinna snygga (givetvis nya) örhängen! Än är det inte så många tävlingsdeltagande, så passa på då vinstchansen är STOR!



http://emmalou.myshowroom.se/vinn-orhangen/

2010-01-28 - 17:41:07
URL: http://emmalou.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0