21 Jan, äh fuck datum skiten..

2010-01-21 - 23:08:01
Vilken dag! Hämtade Freja på dagis vid 12 och efter det åkte vi till Torpahallen och skulle handla lite småsaker. Men, när vi skulle åka startade inte bilen. Guud vad roligt, med med mat, unge och hund i bilen. Som tur är har jag världens bästa pappa som kom och hjälpte oss. Vi prövade med startkablar, men bilen vart helt död. Sen prövade vi att rulla igång den efter pappas bil, men det gick inte heller. Tillslut bogserade farsan oss till brorsan på Volvo och där fick låna en såndär.. Booster eller vadfan det heter, haha och då startade allt Bettan så fint så :) Ja, dessa bilar.

Idag ringde jag och beställde en klipptid på måndag. Det skall bli underbart att få klippa sig och jag kommer nog ta en rejäl bit på längden. Jag var lite inne på att färga det samtidigt, men jag skall nog färga det själv. 
Imorgon tänkte jag ta en liten stund egentid på eftermiddagen och åka ut till Överby och kika litegrann.

Förresten, jag vart jävligt förbannad förut när jag och Freja gick ut en promenad med Snuckis. Då är det några jäkla småglin som skjuter raketer. Jättekul, då min hund är så skotträdd att han kissar på sig. Jag var på god väg att gå bort till dem och skälla ut dem efter noter, men Snuckis höll på att stryka med nästintill. Han skakade som ett asplöv. Fan, att folk inte har mer respekt.


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0