Tunnbröds bakning och sparkåkning!

2010-02-06 - 21:33:04

Vilken härlig dag vi har haft! Hela familjen har varit uppe i Frändefors. Där har vi bakat tunnbröd i gjutjärnspanna som vi ätit tillsammans med världens goaste fisksoppa! Vi var ute och busade i snön, gjorde snötunnlar, åkte pulka och spark! Riktigt roligt! Jag skrattade så jag fick ont i magen! :)



Nu har jag precis kommit ut från Frejas rum. Jag somnade ju givetvis där inne när jag läste bok för henne. Nu kikar vi lite halvt på Melodifestivalen. Sweet Jeesus säger jag! KASST är väl kanske ett mer beskrivande ord? Haha. Pinsamt är nog ett annat bra ord!

Jag funderar på att sätta mig och sy, har ju massa fina tyger. Jag vill börja med Frejas gardiner in till hennes rum, men jag behöver ha rosa satinband innan. Jag får väl sy ett kuddfodral eller något :)




 

Postat av: Sandra

mysiga bilder :)

2010-02-06 - 23:50:05
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0