Aug. 28, 2010

2010-08-28 - 19:01:48
Hej på er!
Jösses vad det drog igång ett åskväder här. Vi var ute hela familjen på promenad när det plötsligt blixtrade till och sekunden senare brakade det loss. Vi fick springa hem i ösregn och vår lille Snuckis, som är så otroligt åskrädd, han skakade som ett asplöv. Stackarn. Nu har har han äntligen lugnat ner sig och ligger i soffan.

I förmiddags åkte Tomas och Loppan iväg till Lek och Buslandet med Niklas och Wiggo. Jag gick över till Benita en sväng och hjälpte henne att fixa lite med kläder som skall säljas på Tradera. Jag blev också inspirerad till att röja igenom saker här hemma och sätta ut på annons. Ja, vi får se.

Tomas är på ovanvåningen och kämpar med att sätta upp min älskade spegel som jag har kämpat med att måla och "shabbat" till. Tydligen går det inget vidare om man skall tro på hur det låter där uppe just nu.. Vi får se om jag kan visa en bild på hur det blev sen..


Kvällsmat!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0