Long hard road.

2010-08-13 - 01:46:27
Gud vad jag har varit dålig på att uppdatera. Men min blogglust har varit lika med noll. Det har varit (och är fortfarande) mycket omkring mig och jag försöker se en ljusning i tunneln.
Denna dag har varit väldigt delad. Den började inte allt för bra efter ett möte i Mölndal men sedan blev den bättre. Påvägen hem från Göteborg blev det ett snabb stopp på Ikea Bäckebol och vi svängde även av vid Ljunskile och åkte ner till havet där vi plockade snäckor, badade och fångade krabbor. Nu är jag ganska nyligen hemkommen från en kompis och vi har kikat på film och smaskat negerbollar. Vi såg Sex and the city 2 och den var helt okej. Ettan är dock mycket bättre tycker jag. Jag fick för mig att det inte var orginal rösterna på skådespelerskorna, kände inte igen rösterna alls.

Bilder från vår semestervecka i Danmark kommer snart!

Det är verkligen dags att krypa ner i sängen nu, jag ska gosa in mig under täcket hos Tomas :-)
Postat av: Sara

"hemma hos en kompis" Bah! ;-p

2010-08-15 - 17:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0