Hundar och snoriga karlar..

2009-09-06 - 07:22:47
Godmorgon! =)

Hoppas ni har fått en god natts sömn allesammans. Jag själv har legat och knöts med en hund och en snuvig karl.
Jag vet faktiskt inte vem utav dem som har snarkat högst inatt, det blir nog 1-1.
Sen på morgonkvisten kom även en liten rompefisa in och la sig. Så något vidare skönt har jag faktiskt inte sovit inatt. Jag var precis ute på en morgonrunda med Sasha och nu kokar jag mannagrynsgröt som vi skall ha till frukost idag. Tomas ligger fortfarande och sover så sött, han ville ha sovmorgon tills klockan nio.

Tomas skall ju som sagt spela airsoft idag, så jag och Freja blir ensamma ett par timmar. Jag har ingen aning om vad vi skulle kunna tänkas hitta på. Det ser ut att bli bättre väder idag än igår iallafall, så vi går nog ut en sväng och får lite frisk luft! Vi tar oss kanske en tur till lekplatsen eller ger oss ut på en cykeltur.

Nu skall jag bre lite smörgåsar och sen blir det dags för frukost!

Hoppas att alla får en fin dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0